Aj!...

Jah.. nu ska ta igen lite från Tanjas mass-bloggeri!.. :P

Nu är det nämligen så här att jag är hemma.. inte sängliggande men nästan..
Jag har nämligen genomgått en käkoperation.. aj säger jag nu..  för kul är det inte! ..

Jag var inte så nervös innan.. och inte heller då jag fick lugnande medel.. hahah det var rätt kul för Jag själv upplevde det som om jag hade fullkontroll över mina fötter och resten av min kropp.. men jag vet inte riktigt säkert.. typ.. Hahah folk måste juh som ha skrattat ifall de hade sett mig.. men men..
Iallafall så fick jag mina två undervisdomständerna bortplockade.. och de är Gigantiska! :O .. jag visste inte ens att det  var möjligt att ha så stora tänder i hakan?!?! .. ok kanske inte riktigt i hakan men iallafall.. och en av tänderna var de tvungna att stycka/splitta/dela på för att den var så stor.. men jag var juh helt omedveten om det här .. då det skedde iallafall.. hahaha jag må säga att de nyare tandläkarstolarna är mkt mkt sköna! .. :D ahaha de har typ sattsat sönder, vilket e juh ifs bra.. men Iallafall så fick jag min dubbelvisdomstand också bortagen.. och den är jätte söt!.. som en baby tand! ..

Jag skulle lägga in bilder.. ifall folk ville.. men jag tycker att det ser ganska .. "äckligt" ut att ha tänder på bild.. Men det kanske bara är min åsikt.. ni får väll kommentera ifall ni vill ha bilder.. :P

Det känndes som 10 minuter.. Högst.. men det tog runt en timme... Undra om jag typ .. svamlade elelr ngt mitt i allt.. Hahah, men då skulle dom nog ha sagt till. Så jag tror inte att jag gjorde det!
Dock så märkte jag heltplötsligt efter operationen då jag hade "kvicknat till" att mina skor var borta?! ..  hahah det var mystiskt!.. hittade dem iofs vid sängen.. men endå!.. jag tog aldrig av mig skorna?!

Men men Nu gör det ont.. det är uppsvullet och jag knarkar alvedon!.. kul va? .. Nej!
Det är andledningen varför jag inte kommer till skolan varken idag eller imorrn.. vi får se hur de blir nästa vecka.. för ser typ ut som en fyrkant.. inte för att det hade så spec mkt med saken att göra men men :)

Det är rätt chill att vara hemma såhär.. för man har typ all tid i världen.. och därför tänkte jag ta igenom lite bild & form uppgifter.. samt räkna matte.. Och sova lite.. dock så var det lite synd.. för vaknade typ klockan 6 imorsse för att det gjorde så sjukt ont.. men vägrade kliva upp så låg i sängen och härdade! .. haha värt? absolut inte!..

Iallafall så saknar jag att prata med alla!.. gosh det är så tråkigt att driva runt här hemma se ut som en fyrkant och inte kunna öppna munnen.. .. .. .. att äta är värst!.. jag kommer typ att svälta :P ahaha men men.. jag får HÄRDA! .. :) hrm.. är lite små less på det där ordet nu..

aja.. kommer väll att skriva fler inlägg som är liiite roligare än bara en massa text.. .. .. ngn senare... :P  Hejs!.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0