filiosofen Larry,

Nu ska ni få höra :) Tanja är snäll *proud*

För de första så btw jag är snäll :D haha känn på den du ;P

Tydligen så är jag snäll och det är väll bara fin fint det, Man mår som lite extra bra av att vara snäll så jag hade tänkt fortsätta med de.

För de andra så hade jag tänkt vara duktig också. Idag så hade vi något slags novellanalysprov av ngn form, villket jag fattade nada av så jag for till Fia igår för att hon skulle lära mig hur sånt dära grejs funkar. Vi gick igenom de en gång sen sa Fia att jag redan kunnde så de va ingen ide.

Sen så skulle jag ta 21:45 bussen.. problemet va bara att de inte går någon 21:45 buss till staden så jag blev som fast där ute i ingenstans x) haha känns som om jag inte har sovit hemma på ett tag nu men de va najs prajs ;P så jag krashade på Fia´s soffa :) super mys juh. Den är liksom precis så där lagom stor så att bara jag får plats i den.

Jag har saknat min Fia så det va lite extra härligt att få spendera tid med henne :) Vi hade skojs och Garvade tills vi grät som vanligt mest över att jag inte kunnde säga öhm.. utan att de lät som en älg.. Så av någon konstig anledning så snodde jag Fia´s brillor och började läsa kalle anka men sen glömde jag som bort att dom satt där så de blev lite roligt sen när jag skulle resa mig upp och ta bort dom x) jag såg juh ganska mycket men jag fick jätte söta ögon :) de finns fin fina bilder på de xD

Sen så sov vi typ lite och så. Jag åt frukost imorrse stolt* Sen gick vi ut med Larry och här kommer filosof delen in, Vi frös och hade lite halvbrottom till bussen så vi springer ner till ängen och släper lös vovven, han springer runt lite och efter typ 2 minuter sätter han sig ner och stirrar på typ ett träd. Fett ovärd vovve bara sitter där och drygar så jag tänkte köra 1,2,3 ost på honom men de ville han inte heller.Han bara satt där och luktade på stenarna.

sötnöt



Jag kom iallafall iväg till skolan till slut och skrev den där analysen. De blev typ 8 sidor så jag spenderade ungefär 1 timme med att försöka skriva det i minimal stil så jag slutade på 4 sidor.
'
Tanja är duktig flicka (A)

jag sprang förbi mina systrar och sedan till Fia på stan ;P Hon käkade på subway och va hur sötnöt som helst , trubbelbubbel nr 1..och 2...och 3... ojoj .. nr 7..och sen hände de otroliga :O Jag åkte ifrån Fia.. FRIVILLIGT! , Jag va iaf tvungen att käka och hon skulle vänta på sin pojke.

Tanja är duktig flicka (A)

Trotts världens försök att påminna mig så har jag varit duktig idag och städat mitt rum :)

På torsdag blir det spanska prov och d
rama grejs. Tagga inte.

åh btw JAG HAR NAMNSDAG IDAG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0