HEJ

ÅÅÅÅH  M är min drog, DrÄwL ärligt fatta hur het hon är :O



Så idag gick jag på M och lite Fia men hon finns som alltid med (även om hon sa att jag va lat när jag tkte att hon skulle bo i min ficka (A) men de va bara för att jag skulle kunna prata med henne och se schizo ut ;P )  Aja jag och M va stora flickor och gick och handlade mat för helgen för jag ska bo hos henne :D  Fett grymt skoj :D  se film heeeeeela natten och sova på dagen (A)  sen typ "tvinga" dit fia (tvinga= Vi vet att du vill ha oss)
Vi såg iaf på

corpse bride <3 New arrrrival!

image15b


Grymt najs :D  så i helgen ska jag väll bli hjärntvättad med Manga och Anime (A) Tagga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0