Idag

Idag var en FiaDag :)

Först vaknade vi sen liftade jag till min faster :) och Fia for till sin pojke ;P 

Jag for och handlade med min faster och fick nya skor och grejer :D

Sen liftade jag till fia (  jag va lat idag)  så skulle vi fara och fika, men Fia är så kräsen så hon skulle ha en chokladboll men det va för mycket kö på station så vi letade i typ 1 timme tills vi gav upp och sprang till NK istället.

Sen skulle vi upp för NK trappan så kollar jag bort så hör jag Fia skrika typ WOHAOOOOOO  värsta ljudet som ekar över hela stan, så står hon och lutar sig bakåt i typ 90 grader

hon är jävligt häftig den där tjejen ;)

Så for vi till Maxi också, dunno why  :S men vi är juh som vi är.   :D :D :D



Jag vet nog inte riktigt vad som hände men något var de ,

So you're gone and I'm haunted
And I bet you are just fine

Did I make it that
Easy to walk right in and out
Of my life?


Clever trick

Well, I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me



image27

Du ska veta en sak Fia!

ALLTID !! JAG SA ALLTID!!  SÅ DET SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0