Jahapp ... jaja..

Jah.. det var minsann ett tag sen.. Hehehehe
men jag har en vettig förklaring till det! Jag LOVAR!...

Vettig förklaring nr1.
Jag har varit så stressad att jag inte vet vad jag har hållt på med
nr2.
Jag har haft som sagt lite grejjer för mig ^^
nr.3..
Heheh.. inte alltid så taggade och få spasmer rygg av dator sittandet!
nr 4.. jag har MÅLAT och Räknat så det ryker om pennspettsen!

Hahah oh, jag känner mig värsta duktig! Matte prov idag även om det gick skit men endå! . och så fick jag klättra och grejjer ! As kul!!! :D Men men .. lite kvar att kämpa juh! jag är inte helt klar med allt än ! nope nope.. det är bara att jobba på .... Mahaha .. ^^

Aja ! :D hejs ! hare bra !
den här är taget från www.deviantart.com Sjukt bra hemsida! .. checka ;)

Kommentarer
Postat av: Tinika

hej CLASSIC!!!
det är din allra käraste drömmare Tinika!
gick det inte bra på matteprovet? i sånna fall känner jag igen mig.

2008-04-03 @ 21:54:22
URL: http://tinikahaggstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0