När blev det så lätt att ljuga för dig

Stressig dag, Vaknade upp hos M  med en katt på höften ;) mysmys, sen kom Fia och plockade upp mig.Vi skulle ner till stan men FINA GÄSTER KOMMER SENT!  så Vi kom sent ;P Sen spelade vi laserdome med Linn,Julia,filippa,hanna och ngra random myror :O  Det kryllade av dom ;P  Sen for vi till min faster och fikade lite. M for iväg med philip och jag och Fia for hem till mig, De hände en jävlans massa där emellan men de orkar inte jag skriva ;P  De va ngt jätte häftigt som FIa sa som jag skulle citera men jag kommer inte på det så vi tar det en annan dag.  Fia är ärligt den smartaste personen jag känner och hon känner mig bättre än vad jag gör.

Hrm världen är mäktig.. men jag undrar bara.. När blev det så lätt att ljuga för dig



men jag vet att om man inte ger nåt,
får man ingenting igen,
jag hissar vit flagg och säger förlåt
så ta dig samman och svälj din gråt,

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0