Du vet juh aldrig vars det slutar..

Hrm..

I Torsdags (tror jag) Va vi och tränade ^^ Jag,fia och dadam! MIKAELA :D superskojs, Va grymt härligt faktiskt, Känns fortfarande i magen x)  fast dom blev lite less på mig bara för att jag va så yber taggad så jag tränade sönder, Vi skulle ha tränat idag med men lilla Fia är sjuk, feber och shit
en sjuk hund
Så i fredags for jag till Fia med film och godis.Det va mysigt men sen skulle jag juh cykla hem också x)  de va mörkt och jag har nu kommit fram till att min cykel lampa är sämst! men för att se det från den ljusa sidan..
Det va sjukt fint med stjärnor!
fina stjärnor


Jag tog mig inte hela vägen hem så jag sov hos M,H och nonas.. Fast det blev väll inte så mycket sova.. Vi såg på film .. eller jag dom såg på film .. typ no country for old men de va väll inte min typ av film direkt.. tråkigt.. men sen såg vi meet the spartans  Den dög..väll..typ .. Epic movie va juh lätt 20000 gånger bättre! jag förstod bara inte varför dom ska driva så mycket med kändisar dom är juh faktiskt också människor..

Igår så for vi på fest med Nydala folket. De var tema Tina och jag försökte med en Tina Fey as nkerbell
as tinkerbell
Det gick juh som det gick.. typ sämst.. men jag hade min söta kjol med en gigantisk rosett iallafall.
Det var trevligt att få träffa allt folk igen..Särskilt dom som fått för sig att dom ska flytta.. De blev sent så jag sov hon M igen. Så nu vart det juh så att det inte bara är Fia som sjukar sig utan även min dator .. så solen lyser det är stört fint, jag ääääällskar hösten! och vill bara ut och springa men No way! jag ska sitta här och fixa min dator..  åh yes nu funkar min mobil igen :D




fin höst


Resa sig upp och börja gå,
Stanna till och orka stå,
spänn din kind och börja le,
öppna ögon och försök att se,

 det finns så mycket mycket mer,
 men livet tar och livet ger,
 Lyckan kommer lyckan går,
alla minnen dom består,

Kan du önska din allra innersta dröm,
 kan du stänga om såret och sy en söm,
 kan du glömma allt det där som va mys,
 kan du säga åt din själ,lys lys lys ,

Kan jag göra allt det där,
 Kan jag stanna kvar här,
 Orka,vilja,kunna ske,
frågan är endå,
hur mycket är du villig att ge,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0