väntetid!!

Åh vad jag hatar det.. Att ringa till alla och det är seriöst ingen som svarar!
Jag är så less på de!... och det är bara 3 st jag kan ringa.. för har inga andra mobilnr... värt?!... aldrig...
Att sitta och lyssna på ett evigt upptaget tutande eller röstmeddelandet.... pfftt...


Idag har det regnat... mycket... hade inga regnkläder heller .. så jag och mamma fick springa emellan affärerna :) ... det var rätt kul.... Planerna var juh att ta sig till konstnärshoppen och köpa pennor så jag kan fortsätta mitt projekt... men icket!... det är sommarstängt i en vecka nu... och så irriterad jag blir... då kommer jag juh bli försenad med projektet igen... en till grej att bli less över... och det finns som inget annat att göra här hemma mer än typ.. rita... och det går inte alltid att rita heller just för att man har så tråkigt så man får ingen inspiration... och Jag kan inte tvinga mig själv att rita.. :S ...

Det fanns en plan att gå ut och plocka blåbär också... men det gick inte .. för att det regnar... huvva... men här om dagen tog jag ett par kort på blåbär :].. och lite annat.. tog en liten tripp ut till skogen... mysigt värre..



Jag har inte beskärt dem eller ngt... tkr bara dom var välldigt söta nog att få vara med här ! :D



Ja... Jag tyckte att dom var rätt söta iaf... men nu ska jag fortsätta att ha tråkigt... hejs! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0