Vuxen vuxen vuxen...

NU är det kväll.... typ natt...
Läste mina tidigare inlägg och jag märkte alla mina skriv och stavfel... jag är liiite för snabb på tagentbordet märker jag... Ni får ursäkta mig för det .. typ...

Idag ska jag vara lite kulig och lägga in lite bilder från min mobil :] ... även om det kanske inte är så sjukt intressant men men... Ni får helt enkelt leva med det!...

Det var en kväll jag och tanja var på maxi.. där är det en mkt spec ställe som är lite extra vacker på kväll'n.... Som jag sitte välldigt ensamt och ugglar.. mkt mkt mysigt! .. Och så hittade vi det där "vattenfallet" vid maxi också.. as coolt! har aldrig sett det förut! :DOch så var vi lite på åhem och hajkade.... typ... ;P flätade tanjas hår! :] och ritade på Tanja och Magdalena, Och hemma hos mig var det välldigt vackert.. och dumma jag tog inte systemkameran med mig... men det vart med mobilen :] HEEHE...
 

Himla mkt och där... men men.. Lev med det! ... ;P AJa .. lite om ikväll då? ..
Ikväll har jag vart himla vuxen och inkasserat lite vuxenpoäng ... var på ett möte ... Via konståkningen... så där lite små intressant ^^

Jaja och nu .. orkar jag typ inte skriva om ngt mer... tkr att jag har vart ganska duktig iallafall... saknar alla ... och vill att de ska komma hem nu!.. men det kanske inte var ngn nyhet de heller... aja ... KRAM! HEJS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0