Yeah!

Hahah nu har bloggen minsann uppgraderat... Och nu är det min tur att massblogga .. typ..
Är juh helt själv här hemma nu .. alla är typ borta! ... ALLA! .. föbannat! .. ...

Men men .. ska juh rita så ^^ Har fixat en spelningslista med ALLA mina lugnalåtar på dtan.. allt från enya- lord of the rings låten till the frey- how to save a life till typ bach-klassiska grejjer...  Ganska avslappnande faktiskt....

Och antoine defour också...

Igår bevisade jag för mig sj att jag fortfarande kunde rita manga.. vet icket hur det gick men helt jävla kass var jag itne .. även om det bara var en skiss... ;P med färger.. Hahah.. Det blir massor med rit nu i veckan... Har igång ett projekt som är typ 40 x60 cm stor bild också... den är det viktigaste men men ;P hehehe ;P har itne alla färger som jag behöver..

Det är dessa pennor jag använder till vissa av mina bilder.. VERKLIGEN ngt att rekomendera! .. finns på: Konstnärshoppen för 33 kr st! :D

Ja.. jag kanske ska börja rita nu :] .. hahah har inte en blekaste aning ifall jag kommer att ladda upp ngra bilder.. tror inte det.. men vi får se.... Hare bäst! kram!

P.s... saknar alla.... kom hem nu... :(... ... :/.. d.s. <på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0