a little too much..

All this time and everything's changed but I still feel the same
 All good things eventually end and get washed down the drain
 What a disaster it would be if you discovered that I cared
A little too much for friends but not enough to share


Ska va med Fia idag, De blir nog bra.. kan behövas, Jag tänker för mycket :O och endå så kan jag inte ta mig tid till att skriva klart psykologin som skulle va inne i måndags.. :/ aja jag ska jag ska.. .'

Fikade med Fia på station :) de va supermys men hon klagar alltid på att jesus stirrar ;P
åpa
Va på bio i onsdags? aja ngn dag iaf.. Sen va jag på stan med M,H och Jonas ngn dag också x) De var då jag fick parfymen av M :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0