Åka tåg

21/12 23:12

 Sitter/ligger nu på tåget mot Göteborg, det skulle vara en dam kupé men det klev nyss på en man.. ofta jag vågar sova nu x) så lär juh sitta här hela tiden .. Inte för att de skulle gå så bra att sova iaf känner att jag är på väg att ramla ur sängen hela tiden (hamnade i mitten) och litar inte riktigt på dom där snörena.. Jag kommer lyckas glida emellan x) men jag får väll ligga här och lyssna på musik istället,


 Idag så.. ja idag var ingen bra dag om vi säger så… Ni vet när man tänker , ja men va är de värsta som kan hända?..och det lär juh inte hända.. eller? Ja för mig funkar det så att om jag tänker det värsta..så händer det värsta! .. Va förbi hos bävrarna och hämtade lite julklappar. … Sedan så var jag med Fia och vi såg på hennes julklapp Törnrosa special utgåva ;)

vaks haha sen lärde vi oss att dansa lite vals! Sedan följde hon mig till tågstationen , där drog vi också lite vals xD Kmr sakna henne! Men men.. kommer hem den 2/1.. lär väll skriva en massa inlägg när jag är hos mamma x) inte för att det finns ngt intressant att berätta utan bara för att jag (precis som nu) behöver ett tidsfördriv.


Klockan är 23:18 och jag kommer fram till Göteborg ngn gng vid 10 imorgon..Yes! Ringde mamma, och även om jag avskyr henne ibland så är det endå hennes förtjänst att jag är så stark som jag är x)  Gick och snackade med konduktören så nu flyttade han mannen, kändes lite taskigt men han behövde juh bara flytta typ 1 kupé så..han kommer nog över de. Springer runt ngn random fullis ( rätt snygg endå x) ) som frågade om jag ville spela kort .. egentligen så vill jag juh lätt de.. meeen jag har lovat Fia att jag skall vara snäll och duktig och så nu x) så jag ska inte umgås med sådana x) Nu ska jag se på film och sedan kanske sova lite, som den duktiga flickan jag har för avsikt att bli :)

 17:11 21/12

Nu är jag hos mamma, x)  men skriver lite ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0