ARG!

Åååååååh! Arg, Har tappat bort min plånbok för första gången ever...  surtsurtsurt! Id och bank grejs kan ta sig, men alla kort... på min fågel,hund (döda)  och på mina syskon från när vi var små :(

Nu är klockan fett mkt.. men är hos Kollektivet bävern och har nyss sett klart sweeney todd x) USCH!  aja så jag ska försöka sova, blir julmarknad imorgon ;P


Jonas:


" Han blev uppäten av sin mamma och då va han inte ett bakverk"

" Jag tänker juh iaf aldrig gå och raka mig nu"




Grattz till Fia iaf ..helt okej :) P och F är juh skapta för varrandra och så enkelt är de ;P Supersöta!

ga



I'll stop the world and melt with you
You've seen the difference and it's getting better all the time
 There's nothing you and I won't do
 I'll stop the world and melt with you

(we should know better) Dream of better lives, the kind which never hate
(we should seize one) Wrapping on a state of imaginary grace
(we should know better) I made a pilgramage to save this humans race
(we should seize one) Never comprehending the race had long gone by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0