Be alive

Man kanske inte tror på rykten, men allt du hör är ett minne som påverkar dina framtida åsikter...



Avslutning idag, Skadeglädje på alla som inte hade de! Haha hade ganska roligt, för fyyy vad jag var trött x)  Bijas sa att manskören va duktiga för att dom inte pep, men min teori är att dom kanske piper om man petar på dom..

 Efter avslutningen så gick vi på stan (vi = Väldigt många sp2bare)
Va väääldigt roligt :D Vi va och käkade på Rhodos :) Vår klass är bäst! <3 Kommer sakna er lite över julen ;) Tog en massa bilder men glömde dom hos Fia så ni får se dom sedan .. eller ja beror på hur dom ser ut..Lovade att inte lägga ut ngra matbilder x)

Va med Fia en stund också :)

sp


Jag är väll bara väldigt trött...det är juh trotts allt lov..

Suddenly the world seems such a perfect place
 Suddenly it moves with such a perfect grace
 Suddenly my life doesn't seem such a waste
 It all revolves around you
And there's no mountain too high
 No river too wide
Sing out this song and I'll be there by your side
 Storm clouds may gather
And stars may collide
But I love you
until the end of time




Update:
Jag är så grymt uttråkad!

Det är mycket jag inte vet.. 

 I wonder if you ever meant those things you said
But mostly I just wonder if I’m strong enough to let you go if you didn’t

Hittade lite Dikter som bara råkade var sååå klockrena..



Kommentarer
Postat av: Ida

2008-12-19 @ 00:13:10
URL: http://pigsinspace.blogg.se/
Postat av: Ida

LÄGG UT ALLA PÅ BLOGGEN :D:D:D

2008-12-19 @ 00:13:45
URL: http://pigsinspace.blogg.se/
Postat av: Hatten

Du får ha ett underbart julov! :)

2008-12-19 @ 15:38:04
URL: http://hattten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0