Bubbeltrubbel

Skall bara läsa klart Akkys arbete sen är allt plugg över! iaf till efter jul :D

Ser på Ugly Betty och snabbläser i reklam pauserna x)
yg

Så på order av Ida skriver jag nu ett inlägg ;P
Vi diskuterade sjukt mycket idag, Det var för övrigt  SJUKT skoj! :D
Vi är så stört bra!
Att vi kan sitta och intensiv diskutera rättsamhället i olika länder tkr jag visar hur chill vi är egentligen. Jag älllllskar när jag verkligen går in i de, iof så va det fett läskigt för det var ett tag sedan...ett bra tag sedan.. de blir bara fel när jag hör mig själv säga ord som jag inte förstår..det är itne tolerabelt ;) Tänkte passa på att be om ursäkt för de också btw ,

Sry Ida,Sannie och Akky om jag pratade lite för mkt idag x)


Fika imorgon på Geografin.. De känns som om jag borde ha bakat men de är försent nu ;P Ska kolla om vi har ngra lussebullar kvar annars får de va x)  Tänk om ingen bakar .. shit va mkt fail de kommer bli då :/

Tagga fredag :)


kiss Think really hard.. who did you last kiss.. did it really matter?..   and when will it go away..

Kommentarer
Postat av: Natalie

Stackars Tomas när han sitter i klassrummet kl 8 på morgon helt själv, han och saften..



2008-12-16 @ 22:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0