Den perfekt killen ;)


Jag sitter och snackar med Fia och vi började diskutera den perfekta pojkvännen att beror på att jag vräkte ur mig...

Fia: Vilken typ av pojkvän vill du ha?
Tanja : Han ska helst inte äckla mig

Fia tyckte inte detta var okej så det blev en lista x)

Den perfekta pojkvännen skall..

Skall vara:

* Het som tusan
* Rolig
* Ha humor
* Duktig
* Vältränad
* Det ska vara något som inte är helt rätt,
* Äldre
* Längre
* Starkare
* Smartare

* Snäll mot allt och alla
* Tycka om barn
* Taskig när det krävs

* Anpassad efter mig
* Ha tid
* Busig
* Ska kunna ta en hint
* Ha en åsikt
* Lyssna
* Bry sig
* Tala ett  välutvecklad språk
* Ha rent och snyggt
* Kramas så att man inte vill släppa taget
* Han skall vara snäll mot mina vänner
* Han skall gilla mina föräldrar
* Han ska vara jämställd
* Han ska sattsa
* Han skall kunna göra en fläta



Han får inte :

* Äckla mig( dah! )
* Vara elak mot de som är svagare
!!!!
* Ha konstiga kompisar
* Vara Desperat
*  Vara Skabbig
* Vara Spännis

* alltid ha tid
* Mesa sönder sig
* äckla sig
* Vara elak

* IQ befria en
* Vara brutalt ärlig
* Tala så att man itne förstår
* Ha renare rum än mig
* han ska fasen släppa taget om man vill
* Han skall inte vara FÖR snäll mot mina vänner
* Han skall förstå när jag hatar mina föräldrar
* Han får inte ha intresse för "tjejgrejer"
* Han får inte bete sig "tjejigt"
* Ta något för givet
* Han får inte äga mig på mitt specialområde ( det som bara jag är bra på)

Är jag kräsen nu då!? xD


bild

Kommentarer
Postat av: Simon

Känns som en rätt bra bekräftelse från föreläsningen hos Linn/Alex i våras :P Vi killar går en väldigt, VÄLDIGT tunn balansgång xD

2008-12-18 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0