Don't just walk by and mess thigns up..

hejMore dead and alive than ever!

Klockan är på tok för mycket för att jag ska sitta här.. borde plugga matte.. men blir att läsa trafikant med tanke på att jag inte läst något än..

Surt.. menmen livet kan inte alltid va på topp..

...som jag oftast säger till fia..

"jag vet att du har rätt, det är bara väldigt svårsmält.."

Var med Fia idag. Vi hade lite Photoshot och jag frös ihjäl! typ snö i nacken x) Va en stund hos Bävrarna också :)

det är ganska fascinerande hur mycket vårt psyke kan påverka oss... 

hejhejhejhej


gotta change that calendar I have,
 that’s marked July 16th
cuz it seems like you forgot
 that was our anniversary
when I heard your song,
 it made it hard to erase your memory
now when I hear that song,
I know its not for me


Noelle - So sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0