POFF!

Kom nyss hem från stan , var väldigt skoj.. Egentligen så brukar jag inte vilja gå på stan själv men det var riktigt härligt faktiskt :) man tar allt i sin egen takt och väljer ALLT själv utan att känna sig skylldig x) Köpte lite julklappar,


men så när jag var på tehörnan för att köpa kaffe( bläh! )  så poff!  det blev kolsvart x) först blev jag lite rädd för de va proppat med folk och jag såg inte ett skit...( plus att jag bara tänkte på de där med jordens undergång)  :/ men sedan tände dom ljus överallt :] det blev supermys.. väldigt varmt.. men mysigt ^^

 
ljus

Först tänkte jag vänta men sedan bestämde jag mig för att gå till kharls istället :)  Köpte kaffe och choklad för Christin fyller år idag :) Köpte även en julklapp till christin och valle men den är hemlig ^^  sen så köpte jag tjejjulklappen, och den va klurig :S

Nu sitter jag här och taggar tjejkväll :)

sp


This girl has got stronger
If I knew then what I know now
 I would have told myself don't worry any longer it's OK

'cause a face without freckles is like a sky without stars
Why waste a second not loving who you are
 Those little imperfections make you beautiful, lovable, valuable,
 They show your personality inside your heart
 Reflecting who you are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0