Segt men bäst

Film dag idag :)  är kvar hos Bävern och ser på film..  blir plugg och film heeeela dagen



Smsa eller ring om det är något :)

  I'm here and i've got time..



Update:

Hemma nu, har iaf lyckats med dagens mål att sova hemma ikväll x)  jag tänker inte deppa, Världen kanske jävlas lite ibland men det är viktigt att inte glömma bort alla dom där småsakerna som gör en glad, och ännu mer inte låta dom elaka småsakerna förstöra det som gör en glad.  Jag glömde min datasladd hos Bävrarna .. men men jag får väll hitta ngt annat roligt att roa mig med ;P .. så snart dör min dator
cya!


I'll march my band out
 I'll beat my drum
And if I'm fanned out
Your turn at bat, sir
At least I didn't fake it, hat, sir
 I guess I didn't make it
But whether I'm the rose of sheer perfection
A freckle on the nose of life's complexion
 A Cinderella or a shine apple of an eye
 I gotta fly once I gotta try once
Only can die once, right, sir?
 Ooh, life is juicy
Juicy and you see
 I gotta have my bite, sir


as





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0