Sp2b - Juridik dvs IDA,SANNA,TANJA och NATALIE

jaja



HEJHEJ :D Vi har just nu världens mest ovärda samhällslektion!

natalie-  lika a rainbow, u r so colorfull, so fantastic, so amazing, red, yellow, green, and purple like a flower u grow
Tanja -
poetiskt xD
natalie -  llike a red rose ur hair is red and like a "dvärg" u r short but



Ska va med Fia efter skolan så vill ni oss något lär ni hitta oss runtspringandess på stan :D Fia har något bus för sig,hon ringde nyss och sa att det va bra att jag drog ut lite.. hon skulle fixa ngt .. men hon ville inte säga vad x)  spännande.. aja ska skriva ikväll så får ni veta vad de var :D  nu ska jag åter lyssna på ovärd jordbrukspolitik.

Äntligen på väg
Jag förlänger mina steg
Luften smakar som en jordgubbspaj
En solig dag i maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0