tintineo :)

PLING!

 hejhejhejhejhejhej


Sitter på samhällslektionen , och vi fick nyss tillbaka våra Konfliktarbeten :) Jag fick VG och jag är endå nöjd :) för jag vet precis vad jag gjorde fel och då blire liksom jag har endå gjort mitt bästa :) 

m
Grattis till Ida som fick MVG! :D  Stackars Ida sjukar sig ,KRYA PÅ DIG! men MVG var  välförtjänt! :D



Vi sjöng sånger på Spanskan därav de fina Plinget* :)

Är sjuuuukt trött -.-' 2 prov idag.. Fast jag vet inte om jag ska göra matteprovet.. ska försöka skjuta på det tror jag.. men trafikantprovet måste ajg göra så att det blir nog ingen lunch idag.. .=  mera trött!
Tanja


You're sick of feeling numb
You're not the only one
 I'll take you by the hand
And I'll show you a world that you can understand




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0