Sunshine

HAAHAHA sötnötFia :) fia

Tha suprise!
Det var alltså min julklapp jag fick :)  Hon och MiQ hade roat sig med att sno prislappar och slå in mitt paket.. 3..4...5 gånger xD  så går det om man låter dom vänta för länge ^^  så medan Fias P  stod och frös ( och hittade en tidning att poka på Fia med) Så öppnade jag mitt paket och där låg damdadadam! GARN , Nu tänker ni säkert wtf?  (eller ja ert ordval same shit) men de är så att sötnötFia känner mig till 1000! Ni vet hur man typ pekar på en tröja ba jag vill ha den så får man det av mamma... ja det här var inte så...Det här var så att för ungefär typ ½  år sedan eller ngt i dne stilen så gick vi förbi ett skyltfönster och jag såg dom här sockarna .. Sjukt snygga!  och sa att jag tkte om dom stört mkt :)  LOVELY!   ( jag fick den nu för att sötnöten ville veta ifall jag ville sticka själv eller ifall hon skulle göra dom åt mig innan jul)
st



 IDAG

HAHA  Stört söt klass! Det är härligt att skratta med er Sp2b <3 Vi drog även till med lite frågesport på Geo, jag och Sannie va bäst ;P   Gjorde Trafikantprovet utan att plugga och klarade det med typ 1 poäng från vg x) tkr jag va heeeelt okej ;P Sprang på stan med Fia och imorgon fyller hon år ^^ Ska dra till Midgård imorgon och se min Fia som tärna :)

You are my sunshine, my only sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear, how much I love you
 Please don't take my sunshine away
Ta


HAHAHAHAHAHAHAAH STÖRT BRA XD By Akky

http://elfyourself.jibjab.com/view/pf3D5U8BKIJn18sI#/owner/pf3D5U8BKIJn18sI

ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0