Väldigt blond fail

Ett tappert försök gjordes idag dagen före jul, Familjen var ute så Tanja tog sig tid att baka ( ni vet sånt där som jag är bäst på... trodde jag)

Försök nr 1:
 
Sega Chokladrutor


epic

Försök nr 2:
 
Försök till chokladrutor med nötter =  Äggsörja


ägg
Tanja : Hur kan man vispa smör och ägg pösigt?  ne de går inte..  aja lika bra att testa.. * blanda sörja*
Lillebror: Hahaha snygg sörja
Tanja : men de stod så på receptet! titta! blanda smör och socker pösigt.. .*tystnad*
Lillebror: *asgarv*


Försök nr 3:

Chokladrutor

not
MUMS!


Well, jag har inte bakat på ett bra tag x) och ugnen sög :O  den är 100 grader för varm och värmer typ ojämnt.. :/ ..


Fia och jag chattar på gmail.. pro* ;) haha eller ja , när jag väl fattade hur de funkade x) ååh känns inge bra..för att citera Kotte igår.

"men du, vi måste faktiskt tänka på att Tanja egentligen är blond"

hej Haha första kulan ;)

tsk..tsk..tesked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0