You are the sunshine of my life,

Yeyh :) Min plånbok kom hem igen. Synd bara att jag spärrat alla kort x(  men de får man väll ta :)
hej


For till Bävrarna...igen.. ( jag bor fasen där )   Vi diskuterade glass.. att bero på att jag testade den där svindyra B&J när jag va hos dom ngn dag, men jag och H kom fram till att hallonglass med chokladkross va typ lika gott, men M dissade oss så när vi gick för att köpa mat köpte hon mascarpone. Sen var det juh misstaget med stort M! jag somnade! vettefasen vad som hände.. jag pluggade jag var duktig.. sen kom J hem och då va klockan 20:25 .. GREAT! ..så sömnzombin tog sig hem iaf och nu så har jag skrivit lite på Rk:n och pluggat lite :)

För att ha lite sympati med nästa Sp2bare.. Stackars Sanna... Hade nog ganska ont i handen kan jag tro.. men hon var iaf typ den enda som förstod mig.

Naturprov imorgon därav den extrema pluggpaniken.

hej
Underskatta inte systrar! 
<3

Jag ska vara snäll och inte slänga upp alla fina bilder på klassen men söta va dom x)


ooh baby do ya know what thats worth
 ooh heaven is a place on earth
they say in heaven
 'love comes first'
well make heaven a place on earth
 ooh heaven is a place on earth




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0