You rock!

En fin blå himmel!  happy



Sp2b är bäst <3
jag gillar blåbäret mer än kräftan men kräftan är bättre än spättan x) jag är liksom ingen fisk xD



Det va inte bra igår.. jag blev stressad till den gränsen att jag inte fick behålla någon mat överhuvudtaget. Min mage gjorde uppror men så idag så bestämde jag mig för att det inte skulle va så längre. Så när jag gick ut var himmlen alldeles blå :) Jag for iväg för att fixa lite grejer på skolan och det gick bra :) umebor är såååå trevliga :D  Så tack till alla supersöta och trevliga människor som finns där :) you rock!

hoppe


Nu ska jag försöka göra bort lite läxor och så :) 

come on world you can't bring me down no more ;P


Rolig konversation...


http://mononoke.bloggsida.se/diverse/die-hard-tanja-die-hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0