båten kan ta med mig hem!

sååå söt!



Fortfarande kvar i Halmstad.. Idag gick lite fortare än alla andra dagar. Det var Marinfestival och Rix fm nere vid hamnen.Det dög..gjorde inte så mycket for och badade på tylösand och lyckades vricka båda fötterna så det blev inge mer badande.Ringde Fia som tydligen hade varit hurtbulle och cyklat till midgård och hem igen!

Duktig flicka:)
sommarshot


Saknar henne till tusen.När jag kommer hem så blir det photoshot och skojs! och det behövs! Det kan hända att det blir jobbigt att komma hem men då har jag iaf Fia.. Det är lättare att försvara sig från ett fort där man känner till alla gömställen..

Now there's no way out
And I can't help the way I feel
Cuz you're the fire
And I'll be waiting right here

från Halmstad
solTyp ett av dom få korten ngn annan tagit på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0