Godmorgon

busss
bussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbussbuss
:)  Jag insåg nyss att jag får komma hem till MIN Fia och vi kan bara tjocka oss med cola.burk
Det finns alltid hopp. ALLTID! särskilt om det finns dom där små tecknen..
Om jag verkligen, verkligen jag menar riktigt på riktigt sa att jag behövde dig så skulle du nog komma.
Det betyder något och just nu så räcker hopp för mig.hopp

Ååååh jag kan knappt minnas när jag senast ens var glad men nu är jag endå glad för om 8 timmar är jag på väg hem!
och Tanja

Some boys take a beautiful girl,
And hide her away from the rest of the world.
I wanna be the one to walk in the sun.
sötsol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0