Härmitera till tusen,

Oj oj oj .. Tiden går..

http://apah977.bilddagboken.se/p/main.html

men när jag far blir det nog mycket bloggande som kontakt med den yttre världen x)
Jobbet har gått bara bra ;P Känns lite trist att det tar slut imorgon men endå härligt att äntligen få lite sommarlov, Imorgon och hela helgen chillar jag med Fia för på måndag far jag x(  usch,

Idag så va det lungt på jobbet, Mysigt och lagom.. Sen for jag till M och jobbade lite mer, sen kom Fia :) Och shizzel vad jag har saknat Fia .. Saknat att bara vara vi liksom.

Tanja : Fia gå på en rak linje nu då,
Fia börjar vingla fram*
Fia : ah men det går om jag får hålla i din axel.
Tanja : Gråter  blod* Kan du inte säga så till polisen med, "Ja om jag får hålla i dig , jag är lite höjdrädd"


Vi
chillde med M och Fia lekte och M målade såklart, Sen så sprang vi och köpte bakpulver.. Jag säger bara att vi hade käkat kinderägg och de sa poff ;)


Jisses vad det var varmt idag x) värmeslag typ ;P  Men men Bio imorrn med Fia :D FF hela helgen med Fia :) Det behövs!


Stryk vad det är jobbigt ibland!


favvo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0