JAPPS... nu blir jag nästan arg...

Haha seriöst... Hur ska jag kunna uppdatera mig med det här!? ... Men jag skyller ifrån att jag glömmer bort att blogga... nu har det gått 100000 miljoner år igen.. Men bestämmde mig för att ta tag i det nu just för att jag har så himla tråkigt... Tanja är bortrest och så är min pojke med... Gash.. jag kaan bara härda.. eller lida.. det är vilketsom..
Men åandrasidan är det lite skönt att vara ensam hemma... jag får tid med en massa projekt som jag har suttit och gnagt på i ett halvår typ.. och lite relax avkoppling.. men men.. lätt uttråkad här...

Hahah En dag då vi var på besök fick vi chokladM är söt... :)

Dock så har jag varit skit duktig på att cykla.. så känner mig sjukt mkt smalare ;) hHahah bättre kondition och shiet.. as najs! och jag ska fortsätta.. jag kan itne svika mig nu när jag har fått en jätte bra start! ... Och så har jag tjnänat en massa pengs.. sommarjobbet nr 1 var att sitta och skrapa upp sina knän och peta upp ogräs.. det var chill.. men efter att man har gjort samma sak i 3 veckor blir man fett uttråkad .. där med... så nu är det bara sommarlov.. nästan :) har mitt sommarjobb nr 2.. ännubättre och mycket mycket mer chill.. så vi får se hur det går ^^ :D as kalas...

Det är typ rea på ur&penn helatiden! .. sjukt.. köpte idag 3 örhängen.. 15 kr st.. kostar egentligen 60 kr.. sjukt fina.. har spanat på dem ett bra tag :) och så köpte jag ett par shorts... as snygga.. men ngra bilder kommer det inte för orkar seriöst inte... Jag bara berättar min fina dag idag... hehe...

Japps .. planerna för i sommar då.. ut till skäret.. och chilla.. det är typ de... men men... rätt skönt.. så ska jag rita en massa.. har redan 3 bilder på g... och en i mitt huve som jag måste få ner ... så får skriva senare..

Hejs hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0