1993

1993 ringde och inte ens dom vill ha tillbaka den där looken!

Ibland,då och då och väldigt ofta.. kommer en sådan dag då kroppen börjar ge vika för att psyket vägrar..



Idag rymde en gris igen, Han är en lurig en den dära, Dundrade in skallen i stängslet tills det sprack (stängslet då )  xD Tidsresan gick förövrigt bara bra, Amanda och Jag skulle föreställa pigor från Wallmark som skulle be den kloka gumman om hjälp mot bären (ett garn nystan som barnen fick slå på ) Jessika och Annie ( stugvärdar )  är btw väldans härliga, Dom sjunger en massa och kan en hel del häftiga saker. Djurskötarna jagade gris och Tanja fick fixa hästridningen. Riktigt skojsigt var det faktiskt, Lorvtroll var så duktig så ^^ Fast Paris ( Den andra hästen ) Är lite kär i Lorvtroll så när vi skulle hämta honom fick Amanda som var så snäll och hjälpte, gå iväg med Paris först sen så slet hon sig x) och t.o.m jag blev lite rädd när hon kom störtande mot grinden. Ridningen gick bra, förutom det att Lorvtroll blev less på att stå still så jag fick gå några varv, Jag försökte övertala Amanda och Jesper att hoppa upp men dom vägrade, men så kom juh M så jag beordrade henne att ta en hjälm så fick hon rida, Glad M och TröttApah gick sedan på stan tills vi tröttnade, det får bli en runda imorgon också. Krashade hos M och H med folk tills klockan blev mycket och  det var väll det i stora drag.. kom hem ganska nyss så nu ska jag väll göra mig redo för ett tappert försök att sova..



"Jag har slut på sömngråt"



Fia smsade för att tala om att om hon sparade alla sina pengar i ett år så skulle hon ha upp mot 30 000...  sötnöt xD


Jag vet att när jag blir stor..
  Jag vet att när jag blir stor...så är du endå alltid min lillebror ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0