Men ge sig!

Japps så nu sommarjobbar jag, Det är skoj men jag ser gravid ut xD Igår var en lite spännande dag då små¨grisarna rymde ;P Jag kom dit tidigt men det var helt tomt på gården sen så kommer en gris och sedna djurskötarna så det var bara att börja löpa ;) att springa gammliaspåret i jeans är ingen höjdare x) 2 grisar infångade nu och en kvar på flykt x)
Idag så hände inte så mycket ;P Det kom ett gäng ungar med sina dagmammor och jag kom in i mitt rätta element :D

Sen så var jag med Fia ( Som kör på grabb stil nu ) Vi va sega som tusan och bara skrattade åt Fias alla ljud sen spelade vi badminton tills vi gav upp och for till äventyrslekparken och chillade.. vi satte oss på bron ni vet den lilla ;P så pratade vi... och pratade.. sen kom vi in på ett lite känsligt ämne så ställer Fia en läskig fråga och Tanja rammlar ner där det brukar vara vatten xD det va juh typ högt också :O men båda garvade tills vi lipa , shit va läskigt de va xD

och jag börjar lessna på numret som förföljer mig!

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0