Tält och skarvsladd

Efter allt studentande så fick jag äntligen börja sommarlovet på riktigt med att så klart tälta med Fia,

Först så sov vi såklart bort hela dagen men vid 3..4.. så kom vi oss för att cykla till Maxi så vi möttes där och köpte godis såklart ;P Sen så segade vi ner oss till trappan och bara pratade .. mys att bara få vara jag och Fia igen eller ja ett tag iaf tills det kom ngn random unge och bara ställde sig där xD Det är som vanligt lite små jobbigt att säga vissa saker högt även om man vet att det är så, men som tur är så har jag Fia jag skulle nog inte klara mig utan henne<3 så på något vänster gick tiden fort som tusan och klockan blev 10 x) Och under den tiden hann Fia säga "vad i alla fridens dagar" x antal gånger xD

Sen så tältade vi.. i början var vi hur duktiga som helst sen så kom idéen..


Ska vi dra ut en skarvsladd?

Men ja varför inte! :D

Dvd..Radio..Lampa..Fläckt..

Fläckt!? neee men okej då.

Fläckten var fasen den bästa idéen för sen på morgonen när det blev varm så chillade vi :D


Vi hade grymt skojs som vanligt :) sen så måste jag juh hylla Fia lite för att hon kunnde säga cocacolarnerar.
Sen så var vi och badade så kom en random gubbe och bara satte sig på stranden och drack så gick han iväg, då sa jag till Fia att vi skulle dra för att han säkert gick och hämtade sina kompisar och vet ni vad! jag hade rätt! för precis när vi for så hade han hämtat sina kompisar och var påväg ner till stranden.
Imorgon så blir det sommarjobb..
bada

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahha rättning... "vad i hela fridens dagar" ! ;) :D

2008-06-16 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0