2008-03-05

Japps, det är idag det... Alltså jag blir arg.. för jag skulle så gärna vilja att det var vår nu!.. men icket!..

Istället snöar det för fullt! .. Hur glad blir man av det?.. och jag som hade typ planera ta fram min moppe nästa vecka !.. Ifs så säger Smhi att det bara är ett bakslag och att det kommer bli finare väder.. men endå.. aja.. tålamod, tålamod min vän!

Idag har det också varit tråk.. vaknade där vid.. hmm.. 13?.. sköönt kan jag juh lätt påstå ;P men men hade egentligen planerat att dra på stan idag men eftersom man bor mitt ute i skogen... så går det icket..

Iallafall! :D igår så chillade jag på en sida som heter www.engrish.com och det är VERKLIGEN en sida att rekomendera! dit ska man "surfa" ifall man har sjukt tråkigt! Tog lite bilder också som tänkte ladda upp här juh :D
Det är en sida som typ driver med folk som inte riktigt förstår sig på engelska.. hahah.. och självfallet är det juh typ japanska och kinesiska... men men ^^ ah kul var det iaf! ;P
Mjaoh.. nej nu ska jag inte dryga så här och skriva typ oviktigt info om allt ... hahah
Får skriva senare om ngt vettigare än det här ! ;P hejs!

Kommentarer
Postat av: Apah

hahah du är så söt så att jag skulle kunna klaga
;P
men de ska jag inte för du är bäst!

2008-03-25 @ 17:28:09
Postat av: Anonym

hej! :D är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! :)

2008-03-25 @ 17:36:12
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: MISCHA

snygg bakgrund :d
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
kommentera, joina chatten och svara på pollen! :D

2008-03-25 @ 17:41:33
URL: http://MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0