BussBloggeri!

Hehehej,

Nu sitter jag på bussen på väg mot först shlm sedan blir de nrkp ;P och jag SAKNAR,SAKNAR,SAKNAR,SAKNAR!

Du har nog rätt Fia, Allt kommer att hända nu ;) de känns i min mage :] eller så är de bara ngt annat fjupps :] men de känns som de gjorde när du vet när , min mage är smart och vet vad den sysslar med :D

De är juh grymt najs med internet på bussen B) , Nu har jag nyss sett klart Kiki's delivery service, Dom visar Evan Almighty men den har jag redan sett så jag pallar inte den ;P


haha fatta jag va vaken klockan 6! och jag duschade! de va iiiiiskallt, men jag va duktig :D..


Min väska är porppad xD men de är bara för att jag tkr om min systeryster så mkt att jag har köpt halva sverige åt henne ;P + att nennan fick för sig att göra påskägg x) finfina grejer juh, den är så tjock så att den måste ha dubbla gummisnoddisar ;P

Aja, Jag har juh Datorn och Mobilen ( ska andvändas flitigt :] ) Men från 3-7 har jag sova tid!! om de nu inte är något viktigt :] Jag har sovit lite för lite på sistone x) inte bra juh! måste sova mer, men gash jag känner bara (okej nu fick jag en annan kännsla som vi inte ska snacka om men :] ) ja iaf jag känner bara att jag egentligen inte vill fara ngnstans.. inte till nrkp,inte till halmstad.. okej kanske till sthlm och hälsa på min vovve iof :)

Haha btw! De här blir första blogg grejset på vår fina blogg :D men de är för att FixarFia äntligen har fixat :D

hon är bäst!

Fia är Fin
Fia är min
Fia är glad och go
Fia i ett rosa hus bo :]
Fia är härlig och häftig ska du veta,
De finns inga fler så du kan sluta leta
,

// Tanja



image3Okej för er som inte vet , De här är en Me2You bear , Dom är söta så dom får visa hur jag känner mig varje dag :] som jag orkar skriva då vsg.. så här känner jag mig idag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0