NrKp...

Japps, De sitter en Tanja i Norrköping och tråkar x)
Fast jag va på stan med mamma nyss :) Jag blev nästan less när hon tvingade mig att testa en massa jeans x(
palla , just nu springer jag runt i min lillebrors byxor .... jag tror jag tänker sno dom x) men sen så gav hon med sig och jag fick min grodtröja :D yeah!  Jag saknar Fia .. Jag är som halv utan henne men inte så länge kvar nu :)






GROD TRÖJA! <3 + LILLEBROR´S BYXOR :]

 jag fick en till tröja men den har bara gangster fasoner för sig ;P

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me ..

<3


image5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0