Stökigt?!

Najs! :D Nej nu är jag faktiskt riktigt glad!
Jag har godis och det är lov?!..
ifs så skulle det juh vara bättre att Tanja vore här, men nej Norrköping fö henne då! ..

Iallafall! Ingen kan gissa vad jag har gjort idag!? :D jo jag haaar .. typ rivit vårat vardags rum?! Hur kul låter inte det?!

Jag var as najs med en stekspade och drog ner alla tapeter! Hehe, stöka ner stöka ner.. nej minsann.. efter det fick jag typ min belöning.. en godis påse! mahaha.. ok!...

Nu ska jag sluta glänsa och faktiskt ge mig ! :P Jag är bara glad att det är lov. även om jag har piss mkt att göra men men

Skit samma! nu ska jag fortsätta med mitt ;) hejs hare bra!

Kommentarer
Postat av: Simon

FÖRSTA KOMMENTAREN!!! Låter som en riktigt schyst mix med lite förstörelse, påsklov och godis :) Jag har i för sig med ett påskägg på rummet som jag bara inte kan äta upp och det är ett rätt litet ägg oxå... Kan inte äta större mängder godis, då strejkar min mage ;) Aja, nu babblar jag bara på, ska ta och sluta nu :)

2008-03-24 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0