Åhhhhhh!

      Åh jag blir så arg! Varför ska de va så här, Varför ska man ens behöva få sitt hjärta krossat, De krävs inte så mycket för att bespara någon annan en jävlans massa smärta. Så det här är mitt rop till folket! Sluta såra andra, Gör ett försök att hjälpa så fort du kan, Ni vet den där söta reklamen med killen som tar upp ett rött hej ur väskan. Varför försöker vi inte mer! Människorna krossar varandra och jag kan inte förstå hur folk klarar sig hur sånt här! Okej vi är starka .. sjukt starka.. men måste vi verkligen va så starka.. måste vi låsa in oss och må dåligt i dagar och år för att man en gång fått hjärtat söndertrasat, Måste vi verkligen göra så mot varandra?

Eller ska man bara dra en silvertejpsbit över och så är allt bra igen?



Jag vill inte gå tillbaka dit, jag vill inte vara cynisk och aggresiv. Jag saknar dig och så är det bara! So what då får jag väll vara svag och sårbar då. För jag har redan testat det andra och de sket sig juh totalt! Så nu kör vi på de här istället, Och slutar det illa så är jag endå bara tillbaka där jag började... Jag kan inte va arg på dig så varför anstränga sig..jag blir endå bara ledsen när jag försöker va arg.. jag är inte arg.. jag är sårad..



I´ll start this broken heart
I´ll fix it up so it will work again
Better than before
Then I´ll star in a mystery
A tragic tale of all that´s yet to come
Fingers crossed there will be love

But I get carried away with every day
And every fantasy
the deeper the wound,
the harder I swoon and wish that that was me

So much to say
But no words to convey
The loneliness building with each passing day
But I´m getting used to it, you have to get used to it

I´ll devise the best disguise
A brand new look and take them by surprise
They´ll never guess what´s not inside

I´ll express myself with ease,
With confidence and character complete
With fingers crossed they´ll talk to me

But I get carried away with every page
In every magazine
The cheaper the thrill
the deeper I fill my head with blasphemy

So much to say
But no words to convey
The loneliness building with each passing day
But I´m getting used to it, you have to get used to it

I´ll destroy this useless heart
I´ll fuck it up so it´ll never beat again
Not just for me but for anyone

But I get carried away
with every phrase and made up malady
The longer I hide behind these lies,
The more I disintegrate

So much to say
But no words to convey
The loneliness building with each passing day
You never get used to it, you just have to live with it
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0