En måndag...

Jah...  massbloggeri... a ok ... Tanja kanske inte bloggar fullt så mkt som jag tror.. om man jämför med dem som bloggar varje dag... shit pomfrites...

Ah läste Tanjas senaste inlägg .. och Giollade listan! HAHA säger jag till punkterna:


9. Om en kille får henne att känna sig obehaglig, är det din plikt att slå ner honom, eller åtminstone snacka med tönten.

 14. Om ni har blivit ett officiellt par och du ska presentera henne för dina kompisar, är det jävligt bäst för dig att du presenterar henne som din flickvän. 


.. för det stämmer så sjukt väl.. eller ngt! HAhahaha as kul! men men  bara en rätt rolig humor grej liksom, för jag har nämligen kommit fram till att jag enbart är tillför att skrattas åt.... Men det är juh kul så varför inte? (med betoningen på ett speciellt sätt som bara de jag umgås med känner igen) ;)
 
Varför ska vi ha så sjukt mkt skoljobb? det är typ 30 dagar kvar  och dom öser på ALLT vad dom har.. har flera bilduppgifter som jag måste få gjort.. ehehe.. Men det behöver självklart inte nämnas.

och idag frös jag som stryk! Moppade hem från H&m (det är inte där ni tror att det är!) SVINIGT KALLT UTE! .. jag typ frös till is eller något! MEN! jag härdar ;) Isbjörnar är söta.. dom pallar det där med kyla (aviss) men men...

Och nu har jag delat ointressanta tankar med er igen... :S .. Och nu lägger jag av! MORS! ;)

Kommentarer
Postat av: Halina

HAHAHAHAHAHAH så va du juh tvungen att sätta ett
& tecken istället för och ;P

2008-05-13 @ 14:27:10
URL: http://paxat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0