HistoriskDag

Haha shit :P  Idag hade jag en lektion, Historia. Det är ett litet under att jag for till skolan men i sista sekund så smsade Emma och frågade om jag ville käka lunch med henne. Så jag for iväg till skolan iallafall :D Okej förlåt jag har inget emot skolan så de är bara inte så taggande att cykla när man kollar ut genom fönstret och hagel uppenbarar sig. Som tur var så hade det slutat när jag började cykla.Historia lektionen visade sig vara mer intressant än vanligt. Vi snackade om förintelsen och jag blir alltid så berörd när man pratar om den och allt som hände.Annars så har jag typ segat bort dagen. Fast jag blev sjukt taggad på att göra ett bildspel. Satt och kollade igenom mina bilder och hittade en massa på mig och Fia,Samtidigt så lyssnade jag på Walking in sunshine så självklart så började jag lipa, men jag saknar bara min Fia så mycket. Okej jag träffade henne i Fredags och har typ pratat med henne varje dag. men det kommer sånna där dagar då man saknar henne även om hon bara åkt för 5 minuter sedan. Jag hade inte tänk plåga henne och lägga ut allt fina bilder jag hittade på oss. Jag ska bara säga att hon gör mig lyckligast!

I'm walking on sunshine (whoa oh)
I'm walking on sunshine (whoa oh)
I'm walking on sunshine (whoa oh)
 And don't it feel good (HEY!)
Alright now And don't it feel good (HEY!)
Alright now All right now yeah! (HEY!)

    Åh den vill jag ha :)
   Jag tänkte säga den tror jag Fia skulle va fin i men Fia är typ fin i allt så surprise! men den tycker jag att hon ska testa iaf ;P♣

image45

Den skulle vi såklart vara väldigt fina på båda 2 ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0