JAH .. efter 100 år...

Alltså vad är det för fel på mig?... helt serri! jag bara skjuter upp en massa skit! Plugg... blogg... rita .. läxor lalalallalala... skulle kunna hålla på i evigheter! .. Men men

Det här med bloggande tänkte jag ta itu med nu... klockan 02:38... på en söndag morgon... askalas..
Även om det är meningen att jag egentligen ska göra en bildupppgift på photoshop.. men har ja gjort den än? .. Näe! för jag bara skjuter upp en massa tråkiga grejjer... jätte jätte dålig vana... Måste verkligen sluta upp med det! .. Livet skulle bli så mkt enklare (kan man alltid inbilla sig)...

Men det värsta är juh att det typ är sant.. för om du inte skjuter fram en massa grejjer har du juh tid med annat senare....

Aja.. jag trivs endå! :D askalas! <- typ nya ordet...

Jahaja.. men nu när jag har klagat över det där .. vad ska jag skriva om då då? ...  typ ingenting för allt flyter på så bra!  love the life nu juh! ... eller ngt... skolan tar juh slut snart.. Men har fortfarande inte fått reda på ifall jag har fått sommarjobb eller inte! Lovar och svär att jag kommer få dra till finland för att sommarjobba... KUL vah!? .. aldrig.. pallar inte dra dit själv!
Ifall jag får dra med typ... MEN värt att drömma.. aldrig!
I ochförsig.. drömmar är mysiga och underskattade!.. Man borde drömma oftare! Låt fantasin flöda FFS!

Matte prov nyss... då drömmde jag också! as kul! helt borta i 10 min! .. as najs och komma tillbaka till verkligheten och se att man har matte B nationella framförsig som man kanske KANSKE borde ta och räkna igenom.. och klara.. men det återstå att se...

Och nu har jag lyckats driva tiden tillräckligt mycket för att ha skrivit en bibel och känna mig nöjd... att kompletera lite av Tanjas massbloggeri.... Har lite att ta igen ifall jag ska lyckas...  klockan är nu 02:47... Jag är hungrig!
Och trött... Drar nog och sover.
God natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0