Jah .. varför så stressad för?

Hrm.. alltså det är liksom slutet på skolåret?.. Varför så sjukligt stressad.. JO för att man får alla de största uppgifterna nu typ och så har man skjutit upp allt.. jag förstår inte ens varför jag typ.. sitter här och tar mig tid till att skriva meningslösa rader... MEn varför inte liksom? .. Jo kanske för att jag inte har tid.. Skit samma

första dan tillbaka efter att ha varit "sjuk"... sovit gott som ett litet knytebarn.. eller ngt vette fan.. Men men har varit skit duktig.. har jobbat och jobbat .. typ hard work work...
Och så har jag joggat! .. maahaha känner mig as bra! .. typ värsta sattsarn på beach 2008... HAHAH vilket skämt.. aja .. ngn ska man ha roligt ..

Tog med mig systemkameran ut också.. tog ett par bilder .. också... tkr att vårat eljuspår är jätte mysigt...

Hahah aja bara testade lite så få inte för er ngt ;) men i ommar blir det och ta kort! :D

Har fått en jätte fin låt av tanja.. Den heter Speeding cars av Imogen heap
...
..men men nu är det hard work work igen! .. synes Hejs..


Kommentarer
Postat av: Halina

Fasen sicken mysbild:O Den vill jag ha :]Vi måste ta kort snart!

2008-05-21 @ 23:17:16
URL: http://paxat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0