Tur!

Haha nu kommer de här med sjukt mycket tur ;P Jag vet inte vad ni gjorde på valborg men själv va jag i shock ;) Linn sov här så vi sprang lite på stan så skulle Fia Cykla till stan. men sen hämtade vi hennes moppe hos philip hela vägen bort till ersmark , Shizzel. sen va juh en tvungen att cykla , så jag cyklade till nydala sen frågade Fia om jag ville byta så jag ba öhm lätt! så bytte vi men Fia är deardevil så hon fick för sig att ta tag i min axel när jag körde ;P  så kom en bil och typ stanade. där i satt 2 40-50 åriga gubbar jag ba hjälp! så drar han juh fram brickan, vi kommer från polisen! Shit jag började juh skaka i benen men han skällde typ ut Fia och for x)  sen blev jag juh tvungen att köra en bit till  på stora vägen shizzel ,men de där va juh verkligen sjukligt mycket tur!!   Fia har övergett mig och farit till sthlm ;P  men de blir fest när hon kommer tebax! B) och eftersom jag är halv utan henne så until then så orkar jag inte skriva så mycket x)   de blir sammanfattning sedan ;P

  Haha de är så många detaljer som händer som jag inte orkar skriva men men ;P  man kan inte orka allt B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0