Vg! <3

Omg! Jag fick vg på ett spanska prov!  Det här måste dokumenteras för de lär juh inte ske igen!
Nu ska bara Matten gå lika bra så är jag fasen skillzad!

Nu sitter jag på skolan och har spanska, Jag har nada energi kvar i kroppen och jag blörjade gråta när jag såg mitt provresultat så det säger rätt så mycket om min sinnestämmning men å andra sidan så är jag juh bara 17. Life goes on. och jag har Fía <3 som inte har en aning om hur mycket hon betyder för mig!

Jag förstår att ni vill veta vad som hände på kulturnatta och i övrigt hela helgen. Ni kanske t.o.m vill veta vad det är för vampyr som tömmer mig på energi hela tiden... men ska man vara hemlig så ska man.. 

Jag och Fia hade iaf lite photosession och vill ni se mer av de så har jag ngra bilder på bdb

http://apah977.bilddagboken.se/p/main.html

Det känns lite ganska mycket.. men som vanligt så vet ni att jag har klarat mig hittils så det ska nog bli bra nu med :)

Wihoo  nu har jag iaf fått sommar jobb (A)  Äsch det är juh bara Tisdag ;P 

Chill,Chill  Sakna Fia!, Lider med alla människor som får lida utan att ha en Fia!

Jag vill Grilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0