duktig Fia...

Japps.. Jag tycker att jag har varit duktig nu. Jag har gjort följande

> Städat mitt rum! (behövde saneras, Folk höll på dö av lungsot av mitt damm... Jag skyller ifrån mig att jag tycker dammråtter ser söta ut... 8/...
> Rättat min läxa för att få bästa möliga resultat.. (ok, jag har inte gjort det än men ska efter att jag skrivit detta inlägg)
> Jobbat på projekt... (hemligt)
> Skriver ett inlägg här och försöker hålla det kort! .. (det kommer typ inte att gå)
> ... sen... örhm... jaa... däär.. tog det slut!

Över till något helt annat!
Jag undrar just vad alla kommer hålla på med efter gymnasiet... Alla kommer typ att flytta och skaffa jobb och grejer.. kommer man ngnsin träffa någon igen?... det borde man juh ifs göra, annars blir det tråkigt. Men och andra sidan. Vem har sagt att livet inte är tråkigt? Svar: .... .... ...

Fasst jag tycker inte att livet är tråkigt! :) Man ska upskatta den! Även om det går lite dåligt ibland. Personligen tycker jag att Man ska lära sig av sina misstag, ser till att aldrig göra samma sak igen och gå vidare!
Och det där låter som någon random livsfilosofi... Nej. Det var en allmän tanke..Jag jobbar inte med filosofier och shiet.. Aja skulle hålla detta inlägg kort!

Kram, God Kväll

Kommentarer
Postat av: Apah

HAHAAH xD varför känns det som om dina inlägg bara pokar på mig ;)

2008-11-18 @ 09:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0