Ensam - Hemma - Kväll

Sitter och funderar på om jag ska spela lite sims  (fick låna fias :D ) Tagga sims 3 föresten :O då ska vi lana!


myshumör :(

  nja blir nog att dryg se på tv :) Ensam hemma ikväll och det känns rätt så skönt.. synd bara att det blev dålig timing och att jag typ saknar dig idag.. men det blir alltid såhär.. 
ja


Va med Fia idag :)

Fia säger :
Du är nervös! .. varför är du nervös?

aja man måste väll höra röst läget för att förstå,Hon satt även och gjorde en min som jag inte kan förklara..  jag kunde inte sluta skratta xD och hon slutade aldrig göra minen xD tårarna bara rann xD så till slut lyckades jag hämta kameran


skr




i painted a picture of you
my dream was a lie and the lie became truth
reality held it's breath too long
it's disgusting what dreams can do to you


Dilba - I'm sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0