hey I play it off, but I'm dreaming of you

I'll try - Brandi Carlile <3

Goodbye and I choke
I try to walk away and I stumble
 Though I try to hide it, it's clear
 My world crumbles when you are not here
 I may appear to be free
But I'm just a prisoner of your love
And I may seem all right and smile when you leave
But my smiles are just a front Just a front,
 hey I play it off, but I'm dreaming of you


Sitter i soffan och lyssnar på Brandi Carlile <3 Hon är så sjukt bra :O Min musiksmak går väll ganska upp och ner x) men just nu iaf så är det favoriten :) Hade inget plugg idag,även om jag borde göra samhällsgrejen om konflikter.. men det får  nog vänta till helgen. Tänkte att jag skulle se på Moulin Rouge,förövrigt typ min favorit film :)  tyvär så pallade jag inte.. säger väll ganska mycket bara de..
almost kiss

The almost kiss

Only happens when you really love someone,
It's passion,
Time stopping,
Teasing,
and absolutely amazing..


saknar..

-----------------------------------------------------------------------Den hemska delen .. :(- -------------------------------------------------------


(Hemskt det som hände på grisbacka föresten :O http://www.vk.se/Article.jsp?article=232490 Läskigt :( ..och hemskt..  )
Såg på insider igår , om nätpedofiler . . usch så hemsk det är :O men man tror juh som aldrig på det..  gick in på en chat idag och så skrivet ngn random gubbe ba:

- känner du något kåt tjej under 10?

Det är inte okej :O !! inte på ngt vis!  det är fasen inte ens okej för en 10 årig kille att säga så! :( vart är världen på väg och hur kan tjejerna gå med på det :O hur lätt är det att få en tjej att falla? räcker det verkligen med att vara "snäll" , jag började tänka på den där vegasbloggen Sanna snackade om.. hur kan tjejer gå med på sådant egentligen?! man tänker juh lätt så.. men i eftertanke.. så faller nog dom flesta tjejerna för sådant.. jag menar om killen är snygg så vill hon juh ha honom.. allt han behöver göra är att inte vara avskyvärd, han kan t.o.m komma undan med att vara lite dryg eller nasty, jag menar han är juh endå bara grabb. Helt stört :O det sägs att killar är dom desperata men har verkligheten tagit en helt annan vändning?


Jag menar..  vem vill inte ha en bad boy?
twhort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0