JA JA JAG HÖR SÄGER JAG JUH!!

Ååååh så obeskrivligt less jag är!  JAG VILL HEM! jag är påväg hem..men det kommer att bli den drygaste bussresan ever! för min dator kommer såklart dö! där rök hela psykologi noch trafikantgrejen... fett ovärd helg jag pallar inte!

xs


Resten av det här inlägget ska man inte läsa om man är känslig eller så,



Jag vet inte vad jag ska göra!
 Hela min värld rivs upp och plågas som salt i sår, som vanligt.
 Inget går att lösa, Som vanligt. Allt är kaos, som vanligt..
och ALLT är BARA hel och hållet MITT fel.. PRECIS SOM VANLIGT!

Jag kan inte förstå varför det alltid är så här, jag kan inte förstå vitsen eller hur karma eller någon gud över huvudtaget skulle kunna göra så här, eller ännu mer låta bli att göra något annat! Jag vill tro på ödet och en mening med allt.. jag vill tro på krama och att goda saker händer goda människor. Jag vill tro att det finns en GOD mening med det här livet. Jag vill tro att det finns en mening med mitt liv! Men kanske spelar det ingen roll, kanske ska man bara släppa sina fåniga principer som man endå bara håller fast för att man inbillat sig att lyckan i världen räcker till alla. Kanske ska man bara vara dum i skallen och försöka inbilla sig att synder gör en lycklig, ljuger man om något länge nog så börjar man väll tro på det. Vem vet kanske det är så att synder är meningen med livet. Varför skulle det inte vara synder som gör en lycklig? Den här dumma idiot teorin funkar juh UPPENBARLIGEN INTE! JagvillhemJagvillhemJagvillhemJagvillhemJagvillhem!!!! Jag vill hem så att jag kan springa iväg så långt som de bara går
. Jag vill svimma men aldrig tappa fokus.
Jag vill gråta men skratta så att jag inte gör de.
 Jag vill sova men jag är för trött.
Låt mig älska att hata dig.
För jag orka inte att hata att älska dig…

Och här sitter jag nu, för långt bort för att kunna göra något.. Vilket i och för sig inte har någon som helst betydelse för hur nära jag än hade varit så hade jag endå inte kunnat göra ett skit! Eller kunnat och kunnat..jag hade i alla fall inte gjort de.. även om jag hade kunnat… 


och det enda man hör är hur stark man är som har klarat allt för alla vet att de är jobbigt.. . empati 4-ever liksom... äsch vem behöver vatten och brödsmulor när man har 5 minuters empati från ngn random främling..


nä tacka vet jag Fia <3 Du är min luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0