Jag är nog redo för värsta huset,


Btw Ida idag börjar jag på samhällsgrejen,

Har typ spelat Sims hela dagen :(  okej jag sov ganska länge men endå x) det är lätt skojs  men man glömmer bort tiden, så vips! har man slösat bort sin dag..  borde nog fara och träna men det blir väll imorgon de..
aja


DygtDrygtDrygt!
 Man ska alltså inte va dum, men är du smart så inser du att det är djävulskt trist att inte va dum,





aja nu tror jag nästan att jag ska se Moulin Rouge iaf.. de blir väll som det blir i slutet iaf.. man kan väll inte kämpa emot för alltid ;P





Nothing lasts forever





Built a wall around my heart
I’ll never let it fall apart
But strangely I wish secretly
 It would fall down while I'm asleep


Kommentarer
Postat av: Ida

neheeeeee! du har inte alls börjat ; ) imorgon, då jävlar..

fast, kollade på fronter för säkerhetsskull och det är öppet till tolfte december hihi :]

ses imorgon! puss

2008-11-23 @ 19:29:39
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0