Jag ska inte dricka kaffe!

Yes!  de är typ extas här juh :O de är svårt att beskriva.. jag har ont i fingrarna och i handlederna och ångrar fett mkt att jag inte började skriva samhällsgrejen tidigare .. . 8 jävla sidor!! och då snackar vi ren text.. med bilder och innehållsförteckning blev  de 12!! 12 sidor! vem fasen skriver 12 sidor på en kväll! x( 

ssf

Usch nu har jag gjort mig välförtjänt av sömn säger jag juh bara.


Tagga att det är snö iaf :D älskade faktiskt vädret idag konstigt nog x) men de är väll så jag är  :D fy vad jag taggar snöbollskrig.. blev t.o.m lite taggad på snowboard xD fast jag vet att det kommer bli smärtsamt.



För er som inte vet de :)  På fredag så drar jag till sthlm.. är super nervös, Jag har aldrig varit i sthlm så vad gör jag .. drar dit själv såklart! men innan dess blire en massa mera plugg...

nu ska jag sova medans jag fortfarande kan x) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0