Kan vi inte bara strunta i allt det där och bara hoppas inatt..

hehe smet från badet idag och satt och kollade på Greek,  Btw så är det grymt kallt på östra :O  fryser typ alltid :( hade rk prov.. igen x)  det gick okej, men jag freakade typ lös över att jag itne kom på vad rättsområden var :O G fråga! en G fråga och jag banga! :(  aja skrev mycket på sista iaf.. ska nog sluta gnälla så mycket x) Okej fråga

Vad är vatten viktigt för förutom att liksom dricka,odla och shit

ledtråd, de börjar på K .. man använder något som börjar på F eller något som börjar på B om det är i små skalor.

Geografi är inte mitt ämne xD  och jag är inte kort! jag når fasen upp till ovanpå skåpen xD

Som tur är  x) så läser inte min mamma min blogg ;) Hon skulle nog freaka om hon visste att jag hade en xD  men jag har iaf kommit på värsta julklappen till henne :)

Tanja så här va min plan , Hon vill ha ett kort på alla oss syskon men vi kan som inte va på samma plats så jag tänkte vi tar enskilda kort och photoshopar :)  bra plan,


En mer komplicerad fråga är att Fia fyller år snart ;) jag har typ 10000 förslag så ska bara välja ett ;)

ins Twins <3  gillar dom ganska mycket ;) så dom får creds idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0